ایرانسل

ساخت وبلاگ

اخیرا خبری از سوی کره جنوبی منتشر شده مبنی بر اینکه کمپانی سامسونگ با عرضه ی 590 هزار دستگاه  گلکسی اس 21 بالاخره توانست بعد از چند سال رکورد فروش را در بازار موبایل جابه جا کند. فروش گلکسی اس 21 در ماه اول تقریبا دو برابر بیشتر از گلکسی اس 20 بوده است. البته ناگفته نماند این رقم بیشترین میزان از زمان عرضه ی  گلکسی اس 8  (۶۲۰ هزار دستگاه) محسوب می شود.

فروش سامسونگ گلکسی اس 21 به بیشترین میزان در چهار سال گذشته رسید

قیمت مدل اصلی گلکسی اس 21 از ۹۹۰ هزار وون (حدود ۸۷۰ دلار) شروع می‌شود؛ درحالی‌که قیمت نسخه‌ی پایه‌ی گلکسی اس 20، حدود ۲۰ درصد بیشتر، یعنی ۱،۲۴۸،۵۰۰ وون (بیش از ۱،۱۰۰ دلار) است. همچنین، سامسونگ اعلام کرده است که گوشی میان‌رده‌ی گلکسی A31 به پر فروش ترین گوشی در بازار کره تبدیل شده است

سال ۲۰۲۰ برخلاف سال‌های گذشته، تقاضا برای خرید مدل‌های میان‌رده‌ی تلفن‌همراه افزایش یافته است. دلیل این موضوع احتمالا به تمایل خریداران برای تهیه‌ی گوشی ارزان قیمت در اوضاع‌واحوال بد اقتصادی ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا بوده است.

نمایندگان شرکت تحقیقاتی و مشاوره اطلس عقیده دارند که دلیل اصلی رشد فروش خانواده گلکسی اس 21، توانایی سامسونگ برای افزودن 5G بدون افزایش قیمت در‌مقایسه‌با نسل قبل است.فروش Galaxy S21 در ماه اول تقریبا دو برابر بیشتر از Galaxy S20 بوده است.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سامسونگ,گوشی هوشمند,قیمت گوشی, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 321 تاريخ : چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت: 22:46

بر اساس آخرین گزارشات، کمپانی شیائومی تصمیم دارد گوشی های پرچم دارهای جدیدی را با نام های می ۱۰ و می ۱۰ پرو که مجهز اسنپدراگون ۸۷۰ و چهار دوربین پشت مجهز و از فلش دوتایی بهره می برد.، در تاریخ ۱۰ مارس رسما معرفی خواهد شد. طبق گزارش وب سایت خبرگذاری جی اس ام آرنا، گفته شده است دوربین‌‌های پشت  شیائومی می ۱۰ اس حسگرهای واید، اولتراواید و تشخیص عمق دارند.

شیائومی می ۱۰ اس در تاریخ ۱۰ مارس معرفی می‌شود

قبلا در اطلاعاتی که به واسطه سازمان TENNA کشور چین فاش شده بود،‌ متوجه شدیم که حسگر تشخیص اثر انگشت این گوشی نه روی قاب پشتی قرار دارد و نه با دکمه پاور ترکیب شده است. می ۱۰ اس به تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز شده است و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. این گوشی هوشمند شارژ سریع ۳۳ وات خواهد داشت

هنوز درباره دوربین جلو چیزی نمی‌دانیم؛ اما گفته می‌شود صفحه‌نمایش AMOLED‌ برای این محصول در نظر گرفته شده است که حسگر اثر انگشت زیر آن قرار دارد.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : شیائومی,قیمت گوشی,گوشی هوشمند, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 226 تاريخ : دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت: 23:33

با توجه به گزارشات اخیر اپل اینسایدر و با استناد ‌گفته‌ی تحلیل‌گران مؤسسه‌ی مالی Cowen، به نظر می رسد که کمپانی اپل تصمیم دارد بیش از 60 میلیون آیفون را در سه ماهه ی نخست سال 2021 را روانه ی بازار کند. این امر، غول دنیای فناوری را به حفظ جایگاه برترین فروشنده ی گوشی های هوشمند در سه ماهه ی پایانی ۲۰۲۰ سوق می دهد. گمان می رود که میزان عرضه‌ی آیفون در سه ماهه ی پایانی ۲۰۲۰ و سه ماهه ی نخست ۲۰۲۱ بیش از ۱۵۰ میلیون دستگاه باشد که ۳۸ درصد رشد را در مقایسه با سال قبل نشان می دهد. طبق گزارشات قبل که حاکی از آن است آیفون ۱۲ بیشترین فروش گوشی های 5G  را در ایالات متحده دارد.

تقاضا برای سری آیفون ۱۲ پرو فروش گوشی‌های هوشمند را ۵۰ درصد افزایش می دهد

چندی پیش، اپل خانواده‌ی آیفون 12 را به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا و به‌تبع محدودیت‌های زنجیره‌ی تأمین، با تأخیر و در دو مرحله روانه‌ی بازار کرد. گوشی‌های یادشده برای اولین‌بار از نسل پنجم شبکه‌ی موبایل (5G) بهره می‌برند و باتوجه‌به استقبال مناسب از آن‌ها، پیش‌بینی می‌شود که بخش عمده‌ای از افزایش فروش گوشی های 5G، به‌دلیل دسترسی به این خانواده از گوشی‌ها باشد. طبق تحقیقات دیجی‌تایمز، شرکت‌های چینی نیز بی‌تأثیر نخواهند بود؛ زیرا آن‌ها به‌منظور تصاحب سهم هواوی در بازار جهانی قصد دارند تولید خود را افزایش دهند.

دیجی‌تایمز تخمین می‌زند که به موجب موفقیت اپل، به‌طورکلی فروش بازار جهانی گوشی‌های هوشمند در سه‌ماهه‌ی نخست سال ۲۰۲۱ به ۳۴۰ میلیون دستگاه خواهد رسید. همچنین، برآورد می‌شود در کل سال ۲۰۲۱، بیش از ۶۰۰ میلیون گوشی هوشمند مجهز به نسل پنجم شبکه‌ی موبایل (5G) به بازار عرضه خواهد شد. برای مقایسه، در سال ۲۰۲۰، بالغ‌بر ۲۸۰ میلیون گوشی هوشمند 5G روانه‌ی بازار شد. براساس گزارش‌های قبلی، گفته می‌شود که آیفون ۱۲ بیش‌ترین فروش گوشی‌های 5G را در ایالات متحده دارد

قابلیت سامسونگ ناکس کپچر (Samsung Knox Capture)، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی پنل پشتی را به اسکنر بارکد در سطح سازمانی تبدیل می‌کند. گوشی فوق مقاوم سامسونگ به‌صورت پیش‌فرض دارای سیستم‌عامل اندروید 11 است و از تمامی قابلیت‌های امنیتی ناکس (Knox) پشتیبانی می‌کند،‌ بنابراین توانایی حمل اطلاعات حساس را هم دارد.

سامسونگ در گلکسی ایکس کاور 5 سراغ استفاده از پردازنده‌ی اکسینوس 850 رفته است. این سیستم-روی-چیپ از هسته‌ی Cortex-A55 استفاده می‌کند و به فرکانس دو گیگاهرتز دست می‌یابد. گلکسی ایکس کاور 5 همچنین از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌گیرد.

باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی گوشی جدید سامسونگ توسط کاربر قابل‌تعویض است. باتری را می‌توان ازطریق درگاه USB-C با توان ۱۵ وات شارژ کرد. گوشی گلکسی ایکس کاور 5 سامسونگ از فناوری NFC بهره می‌برد و بسته‌به منطقه‌ی عرضه، دارای یک یا دو سیم‌کارت خواهد بود. گلکسی ایکس کاور 5 در ماه جاری میلادی در دسترس مشتریانی در اروپا و آسیا و آمریکای لاتین قرار می‌گیرد. پس از مدتی شاهد عرضه‌ی گوشی موردبحث در مناطق دیگر هم خواهیم بود.

بر اساس گزارشات اخیر، ابعاد گوشی گلکسی ایکس کاور 5 به ۱۴۷٫۱ در ۷۱٫۶ در ۹٫۲ میلی‌متر می‌رسد. این گوشی صفحه‌نمایش ۵٫۳ اینچ LCD با وضوح +720p دارد و در بخش بالایی صفحه‌نمایش خود از دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی میزبانی می‌کند که از آن می‌توان برای فناوری تشخیص چهره استفاده کرد. آمارهای منتشرشده نشان می‌دهد بعد از معرفی گوشی‌های آیفون ۱۲، پشتیبانی ایالات متحده‌ی آمریکا از فناوری mmWave از ۵ درصد در سپتامبر (شهریور) به ۱۲ درصد در اکتبر (مهر) افزایش یافته، علاوه‌براین، در سطح بین‌المللی، اپل فروش گوشی‌های آیفون را در هند دو برابر کرده است.

سامسونگ با شرکای تجاری خود همکاری کرده است تا گلکسی ایکس کاور 5 در انواع شرایط به کار بیاید. ایکس کاور 5 به شما امکان می‌دهد به‌لطف مایکروسافت تیمز از آن به‌عنوان واکی تاکی استفاده کنید. کلیدی در گوشی با نام Xcover Key قرار دارد که برای اجرای هر اپلیکیشن دلخواهی به‌کار می‌آید.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : اپل,گوشی آیفون,قیمت گوشی, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 334 تاريخ : شنبه 16 اسفند 1399 ساعت: 23:47

پیش تر شایعه شده بود که نسل سوم گوشی آیفون SE در نیمه نخست سال ۲۰۲۱ معرفی می‌شود اما حالا بعید به نظر می رسد که در سال جاری این دستگاه را ببینیم. حال به تازگی خبری از سوی مینگ چی کو، تحلیلگر معروف بازار موبایل، منتشر شده مبنی بر اینکه نسل بعدی آیفون تا سال ۲۰۲۲ معرفی نخواهد شد اما زمانی که کمپانی اپل این گوشی  را معرفی کند، آن را با یک پردازنده جدید و پشتیبانی از 5G  به بازار عرضه می کند.

آیفون SE بعدی با پردازنده جدید و 5G در سال ۲۰۲۲ معرفی می‌شود

او در یادداشت جدید خود می گوید که آیفون SE بعدی از نظر ظاهری تغییر خاصی نخواهد داشت و اندازه نمایشگر آن مطابق قبل ۴.۷ اینچ باقی می‌ماند. اما چیپست جدیدتری روی این دستگاه قرار می‌گیرد تا قدرت بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهد. البته هنوز نمی‌دانیم که این چیپست چه نام دارد اما می‌توانیم حدس بزنیم که چیپست آیفون ۱۳ یا چیپست فعلی پرچمداران اپل یعنی A14 بایونیک روی این گوشی استفاده شود.

از آن‌جایی که مینگ-چی کو می‌گوید آیفون SE نسل بعد تغییر ظاهری قابل توجهی ندارد، یا دو دستگاه متفاوت در دست توسعه است یا یکی از گزارش‌ها صحت ندارد پیش‌تر شایعه شده بود که نسل سوم آیفون SE در نیمه نخست سال ۲۰۲۱ معرفی می‌شود اما حالا بعید به نظر می‌رسد که در سال جاری این دستگاه را ببینیم. علاوه بر این، گزارش‌هایی درباره تولید محصولی موسوم به آیفون SE پلاس با نمایشگر تمام صفحه و تاچ آیدی زیر دکمه پاور شنیده شده بود.

مینگ-چی کو می‌گوید اپل آیفون SE جدید را در نیمه نخست سال ۲۰۲۲ معرفی خواهد کرد. باید منتظر بمانیم تا ببینیم به جز پردازنده جدید و 5G  چه قابلیت تازه دیگری روی این دستگاه ارائه خواهد شد.

نسل فعلی آیفون SE در ماه آوریل ۲۰۲۰ معرفی شد و ظاهری شبیه آیفون ۸ دارد اما از تراشه A13 آیفون ۱۱ استفاده می‌کند. کو می‌گوید اگر اپل فناوری تاچ آیدی را زیر دکمه پاور به کار بگیرد، پیشرفت چشمگیری در تجربه کاربری آیفون به وجود می‌آید، ولی در حال حاضر اطلاعات خاصی درباره زمان‌بندی استفاده از این قابلیت در نسل بعدی آیفون SE در دسترس نیست.

 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : اپل,گوشی آیفون,قیمت گوشی, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 482 تاريخ : پنجشنبه 14 اسفند 1399 ساعت: 0:27

بر اساس شایعات منتشر شده، اینطور که به نظر می رسد وان پلاس تصمیم دارد ماه آینده ی میلادی چهار محصول جدید رونمایی کند. یکی از این محصولات وان پلاس 9R  نام دارد که مدل اقتصادی گوشی های سری وان پلاس 9 خواهد بود. افزون بر این، شرکت چینی می‌خواهد وان پلاس 9 و وان پلاس 9 پرو و ساعت هوشمند اختصاصی را رونمایی کند.

وان پلاس 9R و سه محصول دیگر وان پلاس احتمالا به‌زودی رونمایی می‌شوند

انتظار داریم وان پلاس 9R به صفحه‌نمایش ۹۰ هرتز و پردازنده‌ی اسنپدراگون 690 و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و وان پلاس نورد N10 به ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و باتری ۴،۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی و وان پلاس 9R به ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم بیشتر و باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز باشد. افزون‌براین، احتمالا وان پلاس 9 و وان پلاس 9 پرو از صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتز و پردازنده‌ی پرچم‌دار اسنپدراگون 888 و دوربین ارتقایافته بهره‌مند باشند‌. بدین‌ترتیب اگر بودجه‌تا محدود نیست‌، به‌جای وان پلاس 9 R می‌توانید سراغ گزینه‌های بهتری بروید

ادعای ایشان آگاروال در حالی مطرح می‌شود که چند روز پیش یکی دیگر از افشاگران شناخته‌شده، ایوان بلس، سرنخ‌هایی در فضای وب پیدا کرده بود که به ساخت گوشی وان پلاس 9R منتهی می‌شدند. پیش‌تر ادعا می‌شد وان پلاس 9R با نام وان پلاس 9 E یا وان پلاس 9 لایت رونمایی می‌شود و می‌کوشد شکاف بین گوشی‌های پرچم‌دار این شرکت چینی را با دستگاه‌های میان‌رده‌ای مثل وان پلاس نورد پر کند.

علاوه‌براین، گفته می‌شود طراحی ساعت هوشمند وان پلاس قرار است دایره‌ای‌شکل باشد و از سیستم‌عامل ور او اس (Wear OS) بهره بگیرد. به‌احتمال فراوان شباهت‌های زیادی بین ساعت وان پلاس و ساعت  Oppo Watch RX  وجود خواهد داشتاگر ادعای ایشان آگاروال صحیح باشد، وان پلاس احتمالا به‌زودی نخستین پوسترهای وان پلاس 9R و ساعت هوشمند و دیگر دستگاه‌های جدیدش را منتشر می‌کند. منطقی است اگر بگوییم مارس ۲۰۲۱ قرار است شلوغ‌ترین بازه‌ی زمانی یک‌ماهه در تاریخ وان پلاس باشد

 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : وان پلاس,قیمت گوشی تلفن همراه,پرچم دار, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 400 تاريخ : سه شنبه 12 اسفند 1399 ساعت: 0:50

طبق اطلاعات منتشر شده، کمپانی سامسونگ اخیرا برنامه ای را معرفی کرده است که به کاربران اجازه می دهد بعضی گوشی های تاشو این کمپانی مثل گلکسی زد فلیپ 5G یا گلکسی زد فولد 2 5 G را قبل از خرید به مدت ۱۰۰ روز آزمایش کنند. درواقع اگر پس از ۹۹ روز استفاده از موبایل تاشو ی سامسونگ، کاربر علاقه‌ای به خرید آن نداشته باشد، می‌تواند آن را بی‌قید و شرط به سازنده کره‌ای پس داده و هزینه پرداختی را به طور کامل پس بگیرد.

سامسونگ به شما اجازه می‌دهد موبایل تاشو را قبل از خرید ۱۰۰ روز تست کنید

در یکی از تبلیغات سامسونگ که در وب سایت این شرکت قابل مشاهده است آمده: «گلکسی زد فلیپ 5G یا گلکسی زد فولد 2 5G را به خانه ببرید. ما به شما ۱۰۰ روز مهلت می‌دهیم تا آن را امتحان کنید و مطمئن شوید که انتخاب درستی استسازنده کره‌ای همچنین تا ۵۵۰ دلار اعتبار برای معاوضه روی گوشی‌های مجاز و ۲۰۰ دلار اعتبار برای لوازم جانبی می‌دهد.

برنامه ۱۰۰ روزه سامسونگ تا اول آوریل (۱۲ فروردین ۱۴۰۰) ادامه دارد و از طریق وب سایت این شرکت می‌توان در آن ثبت نام کرد. البته سامسونگ ایران هنوز چنین برنامه‌ای را اعلام نکرده است.

در شرایط عادی و بسته به سیاست‌های سامسونگ برای هر کشور، خریدار تنها چند روز برای پس فرستادن موبایل خریداری شده فرصت دارد. اما از آنجا که موبایل‌های تاشو گران قیمت و نوظهور هستند و بسیاری از کاربران نسبت به خرید آنها تردید دارند، سامسونگ می‌خواهد با این برنامه که فرصت امتحان کردن موبایل‌های تاشو به مدت بیش از ۳ ماه را می‌دهد، تعداد بیشتری از کاربران را به خرید آنها تشویق کند.

گلکسی زد فلیپ 5 G تابستان امسال معرفی شد و ۱۱۹۹ دلار قیمت دارد و در مقایسه با نسخه استاندارد که به چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس مجهز شده، از اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس برخوردار است. گلکسی زد فولد 2 5G نیز تابستان معرفی شد و برچسب قیمت ۱۹۹۹ دلار را یدک می‌کشد. از ویژگی‌های جالب توجه این مدل می‌توان به نمایشگر وسیع ۷.۶ اینچی در حالت باز، چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس و ۱۲ گیگابایت رم اشاره کرد.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سامسونگ,گوشی هوشمند,قیمت گوشی, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 270 تاريخ : پنجشنبه 7 اسفند 1399 ساعت: 1:05

به نظر می رسد کمپانی شیائومی به دنبال ساخت گوشی هوشمند جدیدی با قابلیت تصویربرداری سه بعدی برای عکاسی و فیلمبرداری می باشد. درواقع پتنت های جدید ثبت شده از ایده های جدید این کمپانی برای جای گذاری متفاوت دوربین ها در پنل پشتی خبر می دهد. پیش تر از این کمپانی اچ تی سی و ال جی نیز گوشی هایی با این قابلیت معرفی کرده بودند اما موفق نشدن تا جایگاه مناسبی را در بین کاربران داشته باشند.

شیائومی به دنبال ساخت گوشی هوشمند جدیدی با قابلیت تصویربرداری سه بعدی

نمایشگر این گوشی فاقد بریدگی بالای صفحه بود و دوربین سلفی آن نیز به صورت پاپ آپ است. البته دوربین سلفی در زیر نمایشگر قرار داده شده است .چهار دوربین در پنل پشتی نیز با طراحی متفاوت و در چهار گوشه قرار گرفته است. در چهار طرف دستگاه نیز کلید های پاور، کلید تنظیم صدا، اسلات سیم کارت و یا پورت USB Type-C دیده میشود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پتنت جدید شیائومی در دفتر مالکیت معنوی چین به ثبت رسیده شده، گزارش‌های مربوط به آن نیز در LetsGoDigital منتشر شده است. مستندات مربوط به این پتنت نشان می‌دهد طراحی گوشی هوشمند شیائومی حالت عکاسی و فیلمبرداری سه بعدی را امکان پذیر می کند. پیش از این HTC و ال‌جی نیز گوشی هایی با این قابلیت معرفی کرده بودند اما نتوانسته بود جایگاه مناسبی در بین کاربران داشته باشد. زیرا قابلیت های مبتنی بر واقعیت مجازی و واقعیت افزوده بیش از قابلیت های سه بعدی برای کاربران جذاب بودند.

علاوه بر قرارگیری متفاوت دوربین ها در چهار طرف پنل پشتی، توضیحات مربوط به این پتنت نیز نشان می دهد که کاربر با کمک این گوشی می‌تواند عکاسی و تصویربرداری ویدئویی سه بعدی داشته باشد.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : شیائومی,اچ تی سی,ال جی,گوشی, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 255 تاريخ : دوشنبه 4 اسفند 1399 ساعت: 21:06

تحریم‌های گسترده‌ی آمریکا عملا بخش موبایل هواوی را فلج کرده و به نظر می‌رسد سال ۲۰۲۱ یکی از بدترین سال‌ها برای بخش موبایل هواوی خواهد بود.این واقعیت که بخش موبایل هواوی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند، خبر جدیدی نیست حال اخیرا گزارشی از سایت Nikkei Asia، هواوی به تامین کنندگان قطعات گوشی های خود اعلام کرده که امسال قصد دارد فقط برای ۷۰ تا ۸۰ میلیون گوشی قطعات مورد نیاز را خریداری کند.

تولید گوشی‌های هواوی در سال ۲۰۲۱ احتمالا بیش از ۶۰ درصد کاهش می یابد

در همین حال، مدیرعامل هواوی‌ برای گفت‌وگو با دولت آمریکا ابراز آمادگی کرده است.او از دولت بایدن خواسته برای این ممنوعیت تجدید نظر کنند اما به نظر نمی‌رسد تحریم‌های علیه هواوی به این زودی‌ها لغو شوند.

این در حالی است که هواوی در سال ۲۰۲۰ حدود ۱۸۹ میلیون گوشی به دست کاربران رسانده است. روی هم رفته به نظر می‌رسد آمار تولید گوشی‌های این شرکت در سال ۲۰۲۱ با بیش از ۶۰ درصد کاهش روبرو خواهد شد.به گزارش سایت Nikkei Asia ، هواوی به تامین‌کنندگان قطعات گوشی‌های خود اعلام کرده که امسال قصد دارد فقط برای ۷۰ تا ۸۰ میلیون گوشی قطعات مورد نیاز را خریداری کند.

در این میان تعدادی از تامین‌کنندگان اعلام کرده‌اند که احتمالا آمار تولید گوشی‌های هواوی از این رقم هم پایین‌تر خواهد بود و این شرکت قطعات کافی برای ۵۰ میلیون گوشی را سفارش خواهد داد از زمانی که تحریم‌های آمریکا علیه هواوی‌ آغاز شده، فروش گوشی‌های این شرکت با روند نزولی مواجه شده است. به غیر از ممنوعیت استفاده از سرویس‌های گوگل، باید به ممنوعیت بهره‌گیری از فناوری‌های آمریکایی هم اشاره کنیم. به دلیل همین مشکلات، هواوی‌ به ناچار آنر را به فروش گذاشت و در سال ۲۰۲۰ هم جایگاه خود را در بین ۵ شرکت بزرگ بازار موبایل از دست داد.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : هواوی,گوشی هوشمند,تبلت, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 257 تاريخ : يکشنبه 3 اسفند 1399 ساعت: 1:34